18 Şubat 2008 Pazartesi

Ömer Üründül! Çık Hayatımızdan

Hareketli ve alkollü bi' haftasonu geçirdim. Pazar günü de kahve seansından sonra yavaş yavaş pazartesi sendromunu hissetmeye başladım. Ufff! ''Hava da çok soğuk, her tarafta kar var (normalde karı severim ama pazartesi sendromu işte), işe mi gidilirmiş be kardeşim. Bu kalp ağrısı içinde kıvranırken TRT'deki maç özetlerini izleyip rahatlamaya karar verdim.

Ama olmadı. Ömer Üründül durdurulmalı ve susturulmalı. Birinin futbolun sedece sistem olmadığını ve insanlarla oynandığını, bu insanların duygularının olduğunu bu adama anlatması lazım diyeceğim ama birden işe yaramayacağını anladım. Ne alan daraltmaymış ne kollektif futbolmuş be arkadaş. Adam bi' de gölge gibi ya, her yerde olur mu bi adam. Milli maçta yorumcu o, Premier Lig maçlarında yorumcu o, nasıl ya? Maddi durumu çok iyi olduğu için gazete ve televizyonlardan para almadığını okumuştum, bundandır diye umut ediyorum yoksa vay halimize vay. Premier Lig yorumculuğu yapan bi' adam ısrarla (üç sene boyunca) Drogba'ya ''Dropka'' der mi ya. Hadi o derde kimse mi uyarmaz. (iyi ki varsın NTV iyi ki çıktın NTVSpor - Ömer Üründül'ün giremediği yegane canlı maç yayını yapan kanallar)

Sonuç: NTV'deki İspanya Ligi maçının ikinci devresi izlenerek kısmen de olsa kalp ağrısı çözüldü.
Kınama: UEFA'yı Ömer Üründül'ün maç sonu görüşlerini resmi sitesinde yayınladığı için kınıyoruz.

'No mistakes at all'
ömer üründül, one of the most respected turkish footballing pundits, could only marvel at an excellent team performance as galatasaray earned their first crack at the uefa cup group stage. "a high tempo and hard pressing confined sion to their own half from the first minute," he said. "every attack created danger. sion played on the counterattack but galatasaray made hardly any mistakes."

2 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Merhaba :)

Tv'yi hayatımdan cıkaralı cok oldu.. Bazen cok fransız kalıyorum sanırım desem de ne zaman tvye el sürsem bir sürü saçmalıklar silsilesi üzerime üzerime geliyor..

Bahsettiğiniz adam futbol programıymış ancak bilmem kendisini. Neyse futbol programlarını zaten tv izlediğim zamanlardan bu yana saççma bulurum da neyse =)

Bu ara hoşbulduk. Güzel blog. İnceleyeceğim :)

Unknown dedi ki...

Malesef mi desem bilmiyorum ama biz hala TV'yi hayatımızdan çıkaramadık ve mazoşistler misali bu gibi adamları izleyip kendimize işkence çektiriyoruz.

Bu arada hoşgeldiniz :)