25 Şubat 2008 Pazartesi

Ben Ölmeden Önce

1998 yılında Raks Muzik yetkilileri "genç yeteneklere şans vermek lazım" diyerek 9 da 9 ismiyle bir albüm çıkarırlar. Albümde 9 farklı şarkıcının 9 şarkısı yer alır. Aslında güzel bir düşünce, "ya birisi tutarsa, köşeyi döneriz olm" stratejisi ile yapılmış olsa da başarılı olmadı proje. Bazıları barlarda sahne aldılar o kadar. Olmayınca olmuyor demek ki.

Aralarından sadece Fatih Erdemci'nin Ben Ölmeden Önce şarkısı umut vadediyordu. Ama o da bir süre Shaft'ta sahne aldıktan sonra ortalıktan kayboldu (şarkı barda sahne alır mı kuzum?).

2 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Bu adamı ilk defa bana yavuz cetini dinleten arkadaşım sayesinde dinlemiştik ki bildiğim tek şarkısıda ben ölmeden öncedir. Nedir ne değildir bilinmez ancak hoş bir müzik..

Paylaşım için de teşekkkür ederim daha önceden zahmet edip de video araştırmamaıştım :)

Adsız dedi ki...

Fatih Erdemci bir albüm yaptı yahu. Sadece bir şarkısına barlarda sahne aldırmadı. E gerçi sonra ne oldu, nebilembenbe