10 Mart 2008 Pazartesi

I Never Saw Blue Like That Before

- Sevgilimden ayrıldıktan sonraki dönemde... vık vık vık...
+ Evet.
- Birden fark ettim ki aslında o ben değilmişim... vık vık vık...
+ Ya öyle.
- Acı çekmedim desem yalan olur... vık vık vık...
+ Tabii.
- Ve asla o kadar kırmızı kalbim olmadı.

NE?!

Bulaşık yıkamamak için sessiz sinema oynarken "İhtiras Rüzgarlarını" veya ne bileyim "Esaretin Bedelini" anlatacaksın dediklerinde dahi bu kadar afallamamıştım. Brokeback Mountain'i İbne Kovboylar olarak çevirdiklerini gördüğümde bile bu kadar şaşırmamıştım. Ne tepki vereceğimi bilemedim. O ise uzaklara dalmıştı...

Elimi, kıvırcık saçlarının gizlemeye çalıştığı omzuna koydum ve "ne demek istediğini anlıyorum" duygusunu vermek istercesine hafifce okşadım.

2 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

öyle anlar geliyor ki insanlar yorumsuz kalıyorlar zaman zaman.
O uzattığınız elin ne kadar samimiyet verdiğini düşünerek ya sıcaklığımı farketmiyorsa diyerek kendi kendinize kuşkulandığınız da oluyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Frodo,
Frodo olmamın sebeblerinden biri boş adamdır. Şu anda yine Hamburgdayım ve şunu söyleyebilirim ki kardaşlerimi çok özledim dostumu boş adamı çok özledim...Boş adamı 10 yıldır tanıyorum 10 yıl... yeni doğan bir çocuk neredeyse 10 yaşında ilkokulu bitiriyor. Şu anda biraz sarhoşum itirafetmek gerekirse ben sarhoş olduğumda beni dinleyen nadir adamlardan biridir boş adam...Size bu konuda ki bir hikayemi anlatmak istiyorum... Çok canım sıkılmıştı anadolu yakasında ve kardeşlerimi ziyaret etmeye karar verdim hisar üstünde... birini aradım dedi ki boş adam ve pipi geçen akşam çok içti ve bu akşam içmezler ama ben kapıyı çaldım ve açan pipiydi ve elinde şarap şişesi vardı... Benim hayatımı hep daha güzel ve anlamlı yaptı benim dostlarım. Beni dinleyen boş adamdı... Boş adam, Güwo, kuzen, pipi, mimar :) , Dr. Tosch, gaya... hepsinin yeri ayrıdır bende... Hepsini çok özledim ve boş adamla dertleşmek için neler vermezdim şimdi...Ben duygusalaşmaya başladım iyice ama boş adam iyi ki varsın....
En kısa zamanda görüşmek üzere...
Imla hatalarımı sarhoşluğuma verin.. Boş konular bunlar...

Hamurgtan Sevgiler,
Frodo