29 Kasım 2010 Pazartesi

Sosyal Medya



"Dün kardeşimle konuşuyoruz. Konuşma döndü dolaştı feysbuka geldi. "Ya bu feysbuk neden bu kadar tuttu" dedim. Şöyle bir yorum yaptı:

"İnsanlar feysbukta kendilerini ünlü gibi hissediyorlar. Resimlerini, videolarını her şeylerini sergiliyorlar. Onları okuyan, beğenen, yorum yapan insanlar var. Herkes ünlü gibi oldu" dedi.

Gerçekten son zamanlarda herhangi bir şeyle ilgili duyduğum en temiz, en güzel yorumdu bu. Evet bu laf üzerine biraz düşündüm:

Twitter'da birileri sizi takip ediyor. Yazdıklarınızı okuyorlar. Sizi okuyan var. Yazdıklarınızı önemseyen, onlarla ilgilenenler var.

Formspring'de size soru soruyorlar. Siz de bir ünlü gibi cevap veriyorsunuz. Belki soranın bile umrunda değil verdiğiniz cevap. O da bu furyada eğlencesine bakıyor.

Gerçekten şu an Türkiye'de popüler olan 3 sosyal paylaşım sitesine bakıyorum da hep, kardeşimin dediği gibi "insanları ünlü biri, önemli biri gibi hissettiriyor".

Bunun, bu sitenin kurucuları farkında mı acaba. bunun bilinciyle mi domine ediyorlar şirketlerini. Eğer gerçekten böyleyse; muhteşem..."


Link: ek$isozluk

2 yorum:

eticaret dedi ki...

ben site yöneticileri bunun bilincinde ki sürekli insanların kendilerini özel hissettirme çabasında, bu yönde giderse artık insanlar kendilerini özel hissettirecek bir eşe ihtiyac duymayabilir bu da çok değişik sonuçlara neden olabilir.

engin dedi ki...

ayrıca girişimlerde işe girerken insanların kendilerini özel hissettirecek işlere yatırım yapması ilerde çok büyük kazançlar sağlamasına yardımcı olabilir diymi;)