25 Nisan 2008 Cuma

Klaxons

Uzun zamandır MSN'e girmiyordum. 2 gün önce can sıkıntısından olsa gerek "dur bakayım n'apıyo bizim keratalar" diyerek MSN'i açtığımda gelen ilk mesaj "dur sana bi' şarkı göndercem" şeklindeydi. Genelde başkalarının tavsiye ettiği şarkılara ön yargıyla yaklaşırım. Kötüyse "hay senin zevkine", iyiyse "neden ben daha önce keşfetmedim bunları" derim. Neyse efendim, gelen şarkı Klaxons'tan Golden Skans'tı.



Yine ve yine İngiltere'den bir grup, şaşılacak bir şey yok yani. Şarkıyı pek bir sevince biraz araştırma yapayım dedim ve o da nesi; 14 Mart İndigo'da Klaxons Konseri. "Gavurların "Story of my Life" diye bir sözü var, bildin mi?" dedim kendi kendime. Bundan sonra kim, ne şarkısı önerirse önersin hemen atlayacağım. Beğenmesek bile haberimiz olur, konserleri kaçırıp hayıflanmayız böylece.

Boş Bilgi: Klaxons ismi Yunanca’da çığlık atmak anlamında olan “klazō” kelimesinden geliyor. Bu kelime daha çok siren gibi uyarıcı sesler için kullanılıyor.

Hiç yorum yok: